stormmilla

Alla inlägg under juli 2008

Av Camilla - 28 juli 2008 18:18

Hoopsan här inne har man inte varit på ett tag. Men, men det händer väl inte speciellt mycket för mig just nu. Har för övrigt fått min kamera iaf som jag håller på att lära mig, det går frammåt iaf. :) MoaW som hon heter på ifokus har varit så snäll och hjälpt mig skaffa en fotohemsida kolla gärna in den www.camillafoto.webb.se

Tog med mig Nico ut idag så han fick springa lite i gräset, det märks att han inte är så ung längre som han en gång varit, min lilla bebis.. men,men han lever ett gott pensionärs liv tillsammans med dom andra råttorna. Det skiljer bara några månader mellan dom, så jag har inga unga busiga killar längre.. lite tråkigt, men visst är det mysigt med gammelgubbar också. ;)

Jag har precis varit på två utställningar. Marsvins SM i Eskilstuna och råttutställningen i Hallstavik.
Det gick ganska bra för marsvinen, Ådi kom 3:a i sin klass, Ludde kom 2:a och Tweeny kom 1:a och därmed kom han till final, men sen var det någon som slog honom där.. Men jag är stolt över mina grisaras prestationer. :)

På råttuställningen gick det också bra, Nico fick som helhetsintryck flygande matta, för att han flöt ut på bordet hos domaren och var så avslappnad :P Han blev Bästa senior 4:a igen :P så nu har han två pet senior 4 rosetter på väggen. :)

Presentation


Camilla, 24 år. Bor 7 mil norr om sthlm.
Gillar att fotografera, vara med mina djur och kompisar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards