stormmilla

Alla inlägg under januari 2010

Av Camilla - 18 januari 2010 17:50

Så bloggar jag litegrann.^^
Känner ni som jag att när det är vinter då vill man ha sommar och är det för varmt på sommaren då vill man ha vinter.. he he så känner iaf jag ibland.
Just nu sitter jagi min brors och hans tjejs hus och är dagmatte till deras lilla valp Arrac. Ok, det är jag iuf varje dag förutom på helgerna, lät i min förra mening som att jag bara var dagmatte åt honom idag enbart. :P


Jag och Arrac har vel inte direkt gjort så jätte mycket idag, han har sovit flera timmar coh jag har suttit vid datorn. Vilken nyhet? ha ha


Nä men snart kommer mamma och hämtar mig och då ska vi åka till Fotoklubben i Norrtälje och lära oss mer om hur blixtar! :D Ska bli superkul.
Dom har en tävling varje gång man kommer dit som dom kallar månadens bild. Den går till såhär: Varje medlem i fotoklubben skriver ut högst två A4 foton som dom gillar och tar med sig till klubben. Alla medlemmar som har med sig bilder lägger dom i ett kuvert och och sen hängs alla bilderna upp på väggen. Efter det så har vi ett litet möte eller lyssnar på föredrag, sen när det är slut så går alla medlemmar till väggen där bilderna hänger och studerar dom vilken dom tycker bäst om. Varje bild har en siffra, så varje medlem tar en bit papper och skriver upp två bilder som han/hon vill rösta på. Sen räknas rösterna ihop och den vinnande bilden blir utsedd till månadens bild. :)
Än så länge har det inte gått så bra för mig, dom andra tar så mycket bättre bilder, men det är bara att kämpa på. Någon gång kanske jag till toppen jag med. ^^  Ni får njuta av min vinterbild så länge tills vi ses igen. :)

Presentation


Camilla, 24 år. Bor 7 mil norr om sthlm.
Gillar att fotografera, vara med mina djur och kompisar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards