stormmilla

Alla inlägg under februari 2010

Av Camilla - 10 februari 2010 16:13

Livet går frammåt även om man vill det eller ej. Så är det tyvärr..
Jag längtar just nu sjukt mycket efter sommaren och värmen, det är inge roligt att vara ute i detta kalla väder.  
För övrigt sitter jag här nu framför brorsans dator och hör lilla Arrac snarka bakom mig. När han vaknar, vilket han förmodligen kommer att göra snart så ska vi ut på lilla kissrundan sen in igen och fortsätta busa eller sova?

Vid ungefär 18.00 tiden kommer husse hem och tar över Arrac. Då ska jag åka hem till Maria och hälsa på hennes råttor och henne såklart. Sen åker jag hem på torsdag och ska passa syrrans hund Bianca eftersom hon ska jobba natt. På fredagen sen så åker jag tillbaka till Arrac och tar hand om lilla vovsingen för att på lördag stiga upp vid typ 06.00 för då ska lille Arrac gå på sin första utställning i valp klassen! :D Ska bli jätte roligt att förlja med och titta på!

Jag ska för övrigt agera fotograf för Emma så kanske jag lägger upp lite resultat här sen. :)
Jag försöker komma ut och fotografera men det känns som att min motivering är helt bortblåst.. Det finns licksom inget jag vill fota nu på vintern. :O Antingen blir det bara grenar, snö eller kanske nån häst som står i hagen, men eftersom jag heller inte kan gå in i hagen så blir inte mina bilder nå bra heller. :( Så ja, jag får se när det blir fotomotivering nästa gång.

Har iuf fotoklubben som jag och mamma går hos en gång i månaden, men som sagt en gång i månaden? Det är alldeles för lite. Dessutom så fotar vi typ ingenting, man bara kollar på andras bilder och så pratar dom ganska mycket och håller föredrag. Visst är det jättebra, men, jag hade velat ha en större blandning av allting. Som t.ex att man går ut och fotar den gången, föredrag nästa gång fotar nästa gång. Det tycker iaf jag hade varit mycket roligare och mer lärorikt!

På pappret som vi har fått hem står det att i juli/juni minns inte vilket, så ska vi åka till Åland och träffa Ålands fotoklubb, det kan säkert bli jätte roligt, hoppas vi kommer fota mcyket då också och inte bara låter kamerorna vara hemma i väskan. ^^

Presentation


Camilla, 24 år. Bor 7 mil norr om sthlm.
Gillar att fotografera, vara med mina djur och kompisar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards