stormmilla

Alla inlägg under oktober 2009

Av Camilla - 30 oktober 2009 21:27

Idag kom det en rabattkupong från H&M ner i postlådan. Man fick 20% rabatt på det man köpte som inte redan var reade. Jag och syrran satte oss tillsammans vid min dator och började shoppa kläder. Jag är inte riktigt en sådan person som gillar att gå runt i affärer och prova kläder. Tyvärr är det för att min rygg hindrar mig till att göra det. Efter ett tags shopping i affärer så får jag väldigt ont i ryggen av att helt enkelt gå och stå hela tiden vilket är det som krävs när man ska gå runt i affärer några timmar. Jag pallar inte det. :( Så detta var ett skönt alternativ och det bästa av allt, man behöver inte gå en centimeter för att få hem kläderna. :P
Men sen finns det ju såklart nackdelar också.. som t.ex att kläderna man köper inte passar pga för korta byxben eller att tröjan kanske var tightare än man först trodde. Så ja, vi får helt enkelt hoppas att kläderna kommer passa. ^^
Men jag köpte bara linnen i olika längder och utséende så det ska nog bli bra. :)
Men nu längtar jag tills kläderna kommer! :D

Av Camilla - 27 oktober 2009 18:15

Igår satt jag i flera timmar och knåpade ihop min egen fotobok. Det var ett gratis erbjudande från Fujifilm. Man fick göra en valfri fotobok innehållandes 24 sidor. Det var roligt, men oj vilken tid det tog att komma på vilka bilder jag ville ha med och hur jag skulle placera dom. Men jag blev iaf färdig igår, så nu har jag skickat min beställning så får vi se hur resultatet blir sen. Fotoböcker är ju jätte bra tips som t.ex julklapp eller födelsedags present!:)
Jag tror jag ska ge en till min pappa i födelsedagspresent. ^^  
Så här kommer framsida och baksida se ut på min bok. ^^

Av Camilla - 27 oktober 2009 15:51

Halloj alla där ute!
Åter igen så var det såklart evigheter sen jag bloggade sist. Försöker att bättra mig, men som ni ser så har det inte gått något vidare. ;P
Eftersom nu änligen denna bloggsida har gjort om här inne så man kan göra bloggen mer personlig så passade jag nu på att ändra lite fär och så på bloggen. :)
Blev riktigt nöjd faktiskt. ^^


Nu undrar ni kanske hur det går med mina råttor?
Jo, det går bara bra och dom mår bra, just nu tror jag att dom ligger och sover, kan ju inte se deras bur härifrån eftersom dom bor i ett eget rum. Lizzie däremot kan vara en riktig bitch mot dom andra  tjejerna i buren. Hon brottar ner dom på rygg och stryker sig mot dom. Jag tror hon har börjat bli dominant. :/ Inte bra, får se hur det uratar sig..
I övrigt så hoppas jag snart bli av med min gamla bokhyllebur som jag har haft till marsvinen. Eftersom jag inte har några marsvin kvar längre så finns det ingen anledning för mig att behålla den. Den tar bara massa onödig plats.
Jag har nu dessutom fått en fin lite beige skinsoffa som jag ska sätta in i rått rummet så fort den där buren försvinner. Så skynda dig att fixa transport till den Anna! :P
Råttrummet ska fortfarande säkras så inte mina små marodörer gnager i tapeter och annat. Än så länge har dom faktiskt varit väldigt duktiga och inte rört tapeterna, men tyvärr så vet man ju aldrig med dom små liven vad dom kan få för sig, så det bästa är att få rummet fixat så fort som möjligt.^^


Planen är att soffan ska in och buren ska ut, marsvinene lilla gallerbur ska säljas, duvtransporten lika så och utställningsplattorna. Jag har hittat köpare till allt detta förutom gallerburen. :P
Men, men den borde nog inte vara så svår att sälja. Får vel lägga ut en annons på blocket eller norrteljetidningen eller så. Det som är jobbigt bara är att det kostar ganska mycket att lägga in annonser där både på blocket och tidningen. :/
Men sen iaf när jag fått in soffan i djur rummet så råttorna springa i soffan och umgås med mig. :)
Så Mymlan, nu har du fått ett blogginlägg. ;p
     

Presentation


Camilla, 24 år. Bor 7 mil norr om sthlm.
Gillar att fotografera, vara med mina djur och kompisar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards