stormmilla

Alla inlägg under januari 2009

Av Camilla - 11 januari 2009 08:59

Oj. Oj... Ikväll har jag verkligen jobbat bra med min hemsida. Även om jag känner att nu borde jag nog vara färdig, så dyker det hela tiden upp nåt nytt som måste ändras eller sättas dit. Nu säger jag inte att den är klar, för det är det inte på långa vägar än.^^ men kul är det iaf.. Men får se när det blir färdig, än så länge är jag faktiskt ganska nöjd med den! Säg gärna vad du tycker.^^, www.camillas-marsvin.info.se har kämpat med den länge nu eftersom filerna till den gamla hemsidan blev raderade när min brorsa formaterade om min dator, så jag fick göra om den igen. Men som tur var hade jag ändå lagt upp hemsidan på internet så jag kunde kopiera från den så jag slapp skriva om alltihop. Så nu är jag ganska nöjd med den. //Camilla (bloggat från mobilen)

Av Camilla - 9 januari 2009 16:50

Usch.. jag hatar verkligen att vara förskyld. Halsen värker huvudet känns som att det ska sprängas och näsan går inte att andas ur. :/
Ska dessutom åka ner till skåne den 16-26 jan och hälsa på två marsvinsuppfödare och samtidigt hämta hem min Teddy! :D Ska bli så kul!
Men nu hoppas jag verkligen inte att den här förskylningen tänker hålla i sig för då blir jag väldigt sur! Vill inte sitta och snörvla på ett tåg och ännu mindre hos Anna och Sandra.
Så ni får önska mig lycka till och hoppas på att min förskylning går över. :)

Presentation


Camilla, 24 år. Bor 7 mil norr om sthlm.
Gillar att fotografera, vara med mina djur och kompisar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards