stormmilla

Alla inlägg under augusti 2009

Av Camilla - 11 augusti 2009 00:14

Ja, nu håller jag på att bli riktigt ledsen. Ådi dog ifrån mig och med han allt annat... Tweeny verkar deprimerad på nåt vis, han äter men har blivit väldigt smal!:-o inte bra. Just nu kommer jag göra allt i min makt för att få upp honom i bra hull igen. Jag har funderat på det den senaste tiden sen Ådi dog om jag ska ha kvar mina marsvin eller om jag ska sälja dom... Det känns som sagt som att mycket av mitt marsvinsintresse dog med Ådi. Han var den alldeles speciella grisen hos mig, och mycket av mitt marsvinsintresse kom från honom! Fan vad jag saknar honom, min älskade Ådi som gick ifrån mig alldeles för tidigt.:'( Vad ska jag göra? Suck jag har inte ens svaret själv. Sälja eller inte sälja. Det är den stora frågan just nu.:-( suck!

Av Camilla - 8 augusti 2009 23:32

Jaha nu har det som vanligt gått ett bra tag sen jag bloggade sist, ber om ursäkt för det men som många av er redan vet så har vi ju inget internet i nya huset. Och min mobil har varit på lagning ett bra tag dessutom så jag har ju inte heller kunnat blogga på nåt annat sätt. Men igår hämtade vi äntligen min mobil så nu kan jag blogga med den iaf. Vilket är väldigt skönt. Men det var inte så kul att få räkningen utav byte av tangentmattan på mobilen. Mina råttor har ju lycktas med att pilla bort knappen i mitten på telefonen, alltså knappen som oftast brukar vara enter tangenten. Så ja, det gick på 750kr. Inte så trevlig och billig summa inte:( men, men jag betalade det iaf. Så nu har jag två mobiler, men använder bara en åt gången. Aja, nu har jag babblat mycket om mina mobiler dags att sova godnatt.

Presentation


Camilla, 24 år. Bor 7 mil norr om sthlm.
Gillar att fotografera, vara med mina djur och kompisar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards