stormmilla

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Camilla - 3 april 2010 12:30

Härligt, härligt! snart står våren ordentligt och knackar på dörren! 
Idag har det varit kanon fint väder och jag har såklart varit ute och fotat lite vårtecken. T.ex så såg jag dom första nässelfjärilarna som jag tycker verkligen indikerar på att våren är kommen.
Sen såg jag krokusarna sticka upp ur jorden och har slagit ut i blom! Även min kisse Tiger kände nog våren i sig hon bara fullkomligt njöt där hon låg och rullade sig på marken medan jag fotade henne. 
Nu ser jag fram emot mer blommor och att dom andra insekterna ska vakna till liv dom också så jag får mer framför linsen att fota.  



Nu bjuder jag på lite färska vårbilder!  


Klicka på bilderna för att få se dom större.
 
   
          


 


       
Bilderna är tagna med Nikon D60 och Tamron 90mm 2,8.
Det är Copyright på alla bilder!


Kommentera gärna om du gillar det du ser. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Camilla, 24 år. Bor 7 mil norr om sthlm.
Gillar att fotografera, vara med mina djur och kompisar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards