stormmilla

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Camilla - 15 april 2010 23:45

Nu har jag kläckt ur mig till min syster att jag ska flytta ifrån henne. Jag klarar det inte längre helt enkelt!
Problemet kvarstår endå. Jag måste fortsätta bo kvar här tills jag får en lägenhet! :(
Men jao, så länge jag bor kvar här så slipper jag iaf tvingas sälja mina älsklingar! Det om något skulle krossa mitt hjärta! Jag älskar mina råttor och vill inte flytta på dom nu, speciellt inte då 6 av dom fyller 2 år i år. Det är inte optimalt att flytta på så gamla råttor. Visst, vissa klarar det andra inte, det beror på hur stress tåliga dom är.


Men nu är det iaf bara att försöka att få det att fortsätta fungera med syrran även om jag längtar bort härifrån över allt annat! Men min plan är att få en lägenhet i Rimbo därför lär jag få vänta ett bra tag eftersom låg hyrade lägenheter är ju väldigt eftertraktade tyvärr och jag har inga höga bostadspoäng ännu, bara 134 poäng. :(
Så ja, vi får vel se när jag kommer härifrån. Men jag måste försöka se framåt och se livet posetivt även om det absolut inte är det lättaste just nu kan jag säga!
Jag bara tänker och drömmer mig bort, att jag en dag ska vakna upp i sängen i min egen lägenhet och titta mig runt i rummet där alla mina fina tavlor hänger som jag själv har fotat och känna den varma stekande morgonsolen som skiner in genom fönstret och skvallrar om att en ny härlig dag är påväg att bli till. hmm... ja som sagt en så länge bara en härlig dröm! Men jag vet, att en dag kommer den bli verklighet för mig!


Det är mitt mål just nu och jag SKA nå dit så är det bara!
Jag är evigt tacksam till alla människor som finns omkring mig som mitt stöd just nu, det behövs verkligen. Om ni så bara finns på internet och jag kan prata med er, bara det känns som en lättnad och såklart ni som finns i min tillvaro. Tack till er!  
Jag ska kämpa, jag ska få hyra en egen lägenhet och det ska bli mitt eget HEM!   
 
   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Camilla, 24 år. Bor 7 mil norr om sthlm.
Gillar att fotografera, vara med mina djur och kompisar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards